NORWEGIAN CHAMPIONSHIP // TEN DANCE // RESULTS

I dag har vi danset norgesmesterskap i 10-dans i Lier, og vi har hatt en skikkelig fin dansedag! Vi er veldig fornøyde med dansingen vår i begge grener, og fikk mange hyggelige tilbakemeldinger. Fra dommerne fikk vi nesten utelukkende enere i U21 og i voksen som vi på tredje i hver dans, men fikk vi 17 toere også, så vi tar impå!

I tillegg fikk jeg bruke de to nye kjolene mine i dag, og det var veldig gøy! Men det som var litt “morsomt” var at jeg fikk kjolen min i går! Etter å ha venta på den kjempelenge da den var forsinka i posten. Men da jeg skulle prøve den, fikk jeg den ikke igjen! Så i går kveld sydde jeg inn enn ny hempe lenger nede sånn at jeg skulle få den et stykke igjen. Men da jeg tok den på i dag, gikk glidelåsen plutselig helt igjen! Woho! 

 

 

—————————————————————————————————————————————————————————————————————

Today we have danced the norwegian ten-dance championship, and we finished first in under 21 and third in adult. We are happy with our dancing, and got a lot of nice feedback. I also got to use both my new dresses today, because my latin dress arrived yesterday! But actually it didn´t fit yesterday! I could not close it in the back…so I sowed in another button. But today I could close ut all the way easily! Woho!

Thanks to Drammen sportsdanseklubb for a nice event, , thanks to the lovely audience, thanks to our sponsor Rockin´nails and beauty, and thanks to our coaches for great support before and during the competition. We are exited to work towards new goals with you!

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg