WORLD CHAMPIONSHIP STANDARD

 

 
I dag har vi danset verdensmesterskap i standarddans i Århus, og det har vært en skikkelig flott dag! Fin hall, god stemning og masse god dans! Vi er ganske så fornøyd med vår egen dansing, men endte desverre noen plasser bak topp 48-runden, som var målet. Men det har likevel vært en strålende dag, og vi er klare for enda en konkurranse dag i morgen. Jeg vil takke den flotte sponsoren vår Rockin´ nails and beauty for våre flotte negler, bryn og vipper! Og i tillegg vil jeg takke Helene som laget så flott dansehår på meg!  

I tillegg fikk jeg den nye kjolen min i går, så jeg følte meg veldig elegant i den i dag. Det er noe med å føle seg fin altså, det hjelper på hele humøret! Jeg ble egentlig ganske fornøyd med hele looken, og det er absolutt ikke alltid, haha.

Over kan se noen bilder fra dagen, samt en video fra vår Viennes Waltz i dag. Enjoy! 

 
xoxo
————————————————————————————————————————————————————————————————–
 
We have danced the world championship today, and it was a very nice experience in beautiful Århus!
 We are happy with our dancing, but sadly we were a few places away from getting into top 48.
Still a very nice day, and a new competition tomorrow. 
Thanks to our sponsor @rockinnailsandbeauty for wonderful nails, lashes and brows!!! 
And thanks to @helenespilling for beautiful hair !
 
Yesterday I got my new dress, so today I felt very elegant. I felt that my “look” was quite nice today, so I am very happy with that!
You can see some photos and a video above. Enjoy!
 
xoxo
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg