ALL ABOUT THAT SPARKLE

I dag var det endelig tid for et besøk hos min favoritt salong – Rockin´ nails and beauty ! Det nærmer seg VM med stormskritt, og takket være Ann-Torill og Ellen ser negler, vipper og bryn helt smashing ut! 
Jeg vet aldri hva de har planlagt for meg, og legger egentlig bare hendene mine frem og ender opp med fantastiske negler! Jeg viser egentlig bare kjolene jeg skal bruke, så lager de noe som passer til. Og siden det både er VM og NM rett rundt hjørnet spartes det ikke på noe fro å si et sånn. Jeg har ikke ord for hvor fornøyd jeg er med dem. Ikke bare det de gjør, men med menneskene som jobber der. Det er alltid en fryd å være i salongen med dem, og jeg begriper ikke hvor heldige vi er som har blitt kjent med dem! 

Og det var ikke bare jeg som fikk stell. Sverre fikk deilig håndspa, og fikk vokset bryna. Så nå er hendene og bryne så rene og pene at de er VM verdig!

Jeg tok litt videoer i salongen i dag så etterhvert kommer det forhåpentligvis en liten video fra dagen. Jeg har hatt litt problemer med å få videoene over, så jeg må bare jobbe litt med saken. 

————————————————————————————————————–

Today we were at the Rockin´nails and beauty salon, and with the world championship coming up, Ann-Torill and Ellen fixed my nails, lashed and brows flawlessly. I never know what they got planned for me, so I just lay my hands in Ann-Torill´s , and she hooks me up! And because both the world, and the norwegian championship is right around the corner, they didn´t save any bling. I don`t have any words to describe how happy I am with this salon. And not just what they do, but how they are as people. It is always a great pleasure to be there, and we are so lucky to have gotten to know them. 

 

I took some videos today, so hopefully I´ll post a video soon!


PHOTOS BY SVERRE FJELLSTAD

 

Ikke glem å sjekke ut @rockinnailsandbeauty @ronjaostensvik og @legactions for flere bilder av negler, vipper osv! Selvsagt kommer det jo mer her etterhvert. 

Stor takk til Rockin´nails and beauty! Dere rocker!

 

Pleier du å fikse negler, vipper eller bryn?

 

xoxo
——————————————————————————————————————————————————————————————————-
Don´t forget to check out @rockinnailsandbeauty @ronjaostensvik and @legactions for more photos! And of course more here on the blog later, stay tuned!

Big shoutout to Rockin´nails and beauty! YOU ROCK! 

 

Do you fix your nails, lashes or brows?

xoxo

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg