WORLD CHAMPIONSHIP

Fantastiske nyheter dere! Sverre og jeg skal snart danse vårt først VM sammen. Vi har representert Norge sammen i to EM tidligere, men aldri i et VM, så det blir skikkelig spennende! Vi er i utgangspunktet nummer tre på rankingen, og det er kun de to beste som får dra, dermed ble vi reserve. Men heldigvis for oss, valgte par nummer to å ikke delta. Vi har styrt litt med billetter og ombooking av hotell, men endelig ser det ut til at det meste er i boks. Vi hadde i utgangspunktet håpet at vi kunne få byttet til et fly dagen før, men det gikk desverre ikke i boks… Det vil ikke by på noen store problemer, men vi år glipp av litt trening vi hadde håpet å rekke dagene før.

Som jeg skrev i gårsdagens innlegg henger ikke kroppen helt med. Da jeg kom hjem i går kveld fikk jeg plutselig feber og følte meg helt mørbanka. Jeg fikk gitt bort timene mine på skolen, men det var desverre ingen som kunne ta vakten min på Fresh..Så nå sitter jeg faktisk på Fresh. Satser på at det ikke blir så mye å gjøre i dag sånn at jeg får slappa mest mulig av, sånn at jeg er klar for treningshelg i morgen.

 

Jeg tror egentlig bare at det har blitt for mye av det gode, og at jeg ikke har fått i meg nok mat og drikke til aktivitetsnivået jeg har holdt – og da sier kroppen ifra! Og jeg har lært gjennom mange år med mye sykdom, at man skal høre etter hva den sier. Tar man tak så fort man kjenner det, for eksempel ved å ta en fri dag å ta seg inn igjen, så slipper man kanskje å bli liggende i flere dager. Så jeg håper at det gir seg i løpet av dagen!

 

Hva er ditt beste tips for å holde deg frisk?

xoxo

—————————————————————————————————————————————————————————————————————-

I´ve got some great news! Sverre and I are dancing the World Championship in Standard soon! This will be our first World Championship together, and we are really looking forward to compete. Today I´ve been trying to change our hotel booking and flights, and now the hotel is good, but sadly our flight could not be changed…It will not be much trouble, but we were hoping to be able to change it one day forward so we could join a training camp before the competition. 

 

Like I wrote in yesterday´s post, my body has not been at it´s best these last days, probably because I´ve been working and training so much, without enough rest and food. Luckily someone else had the possibility to take my classes this morning, but sadly noone could this evening. So I am at work now, with a mild fever an all. Hopefully there will not be so much to do, so I can just sit and relax most of the time.

 

I´ve learnt to listen to my body! And often, if you listen good enough, you´ll be able to give it what it needs before it gets really bad. Hopefully I relaxed in time, so that I am ready for a weekend of training!

 

What are your best tips for not getting ill?

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg