WE ARE FIT

 


TIGHTS FROM WE ARE FIT // SHOES FROM NIKE

I går prøvde jeg ut programmet mitt på egenhånd for første gang. Og bortsett fra at jeg var skikkelig sur i beina pga dansetrening tidligere på dagen, gikk det ganske bra! Kroppen kjentes ganske grei, og jeg liker programmet Christer har mekka sammen til meg veldig godt. Var heldig som fikk med meg kollega Anneline til å ta litt bilder! Over ser dere bilder fra kettlebell-swing, smalt nedtrekk og ett bens benpress!

 

Nå i kveld er jeg skikkelig trøtt og sliten! Jeg har jobbet fra morgen til kveld, og hatt treninger både før og etter jobb, og i dag sa kroppen stopp da jeg satte med ned i sofaen. Så i morgen blir det kun to timer jobb hvis jeg får bytta vekk resten.. Trenger virkelig en dag til å sove, spise og ordne litt logistikk. Har jo knapt vært hjemme hele uken!! Da blir ingenting gjort.. 

 

Satser på at den lille feberen jeg har slipper taket i natt sånn at jeg får undervist de to timene jeg har, og at det løser seg med vaktene på Fresh sånn at jeg kan ta en dag fri å fikse litt, vaske litt, sove mye og spise mye…haha. Dagene går så fort og jeg prøver å spise masse bra mat, men når jeg kommer hjem på kvelden innser jeg fort at jeg har spist alt for lite i forhold til hvordan jeg holder på om dagen…

Det er så vanvittig viktig å høre på kroppen sin – og med det sagt sier jeg god natt!

 

xoxo

 

——————————————————————————————————————————————————————————————————————-
Yesterday I tried out my strength program, and beside my legs feeling all sore, it was a really good workout! I really like the program my personal trainer Christer has made for me. Convinced my colleague to take some photos of me, so over you can see some of the things I have in my program!

 

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg