RATHER SORE THAN SORRY


RANDOM, COZY PHOTO FROM LAST COMPETITION

I går var jeg på jobb, hadde kjøretime, hadde PT time og trente dans! Travel / effektiv dag haha. Kjøretimer er en god blanding av sykt gøy, og skikkelig stressende. Jeg synes jo selv at det har gått ganske bra jeg da. Siden jeg tross alt kun har kjørt manuell bil 2 ganger, på parkeringsplass før jeg begynte med kjøretimer. Men jeg har kjørt masse automat, så jeg satser på at det gjør det lettere! 

Angående PT timen var det desverre en stund siden forrige pga mye konkurranser etc. Men det var vanvittig moro, som alltid! Christer er så sykt motiverende, så jeg gleder meg alltid masse. Vi gikk gjennom hele programmet, med økninger på samtlige øvelser! Så moro og føle seg sterkere fra gang til gang. På slutten av økta kjørte vi slynge øvelser for mage, og det tok ut alt jeg hadde igjen av krefter. Armene skalv og magen brant, men jeg fullførte alle 10 x 3! Så stolt av meg selv…for jeg hadde lyst å gi opp midt i andre settet haha. Så den øvelsen var god for både muskler og mental utholdenhet. Nå går jeg inn i en egentreningsperiode hvor jeg skal prøve ut programmet på egenhånd, så det blir spennende!  

 

Jeg er såååå sykt støl!!! Spesielt låra er helt gele. Men jaja, “rather sore than sorry” haha! Dansingen samme dag, og i dag var en liten utfordring, men vi fikk det til etter en del oppvarming.

 

I dag har jeg jobba på Fresh, samt vært på kino og sett INFERNO med Sverre. Jeg likte den egentlig veldig godt, godt plott!! Anbefales.

 

Har du sett noen gode filmer på kino i det siste?

xoxo

 

———————————————————————————————————————————————————————————————————-

Yesterday was a very productive day! I went to work, had a driving lesson, had a PT session, and went to the dance studio. The driving lessons are very fun and very stressful. But I think it it going quite well, considering I have only driven automatic cars before my driving lessons.
 

The personal training session was so much fun, as usual! Christer is so motivating, and makes me wanna do my very best. It was a very tough session, and I was, and still am, SO SORE! haha. But rather sore than sorry. I am proud for doing my best all the way to the end, even though I was super tired at the end. 

 

Today, I´ve been at work, and after that Sverre and I went to the cinema to watch INFERNO. I really liked it and I think it was a very good plot. 

Have you seen any good movies lately?

xoxo
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg