ROCKIN´ NAILS AND BEAUTY // LASHES


LASHES AND PHOTOS BY ANN-TORILL AT ROCKIN´ NAILS AND BEAUTY

 

I går var jeg i salongen fra 9:00 til 15:00 og fikset både vipper og negler. Det er første gangen jeg har satt på vipper faktisk. Rett og slett fordi jeg som regel, helt ærlig, synes det ikke ser så pent ut, og fordi jeg vil spare vippene mine for det. Men nå som jeg hadde muligheten, og mange konkurranser foran meg bestemte jeg meg for å prøve! Jeg sa at jeg ikke ville ha dem så mye lengre enn mine egne, og jeg ville at de skulle følge min naturlige bue.

Og som vanlig leverer de akuratt som bestilt! Etter 2,5 timer var begge øynene ferdige, og jeg ble veldig fornøyd. Med en gang man ser er det, er det veldig uvant, men etter noen minutter glemmer man at de er på haha! Samme dagen føltes det litt ømt, men i dag er det null problem. Jeg kjenner ikke at de er der, og det er ikke ubehagelig å børste dem eller være borti. 

Det kommer til å være skikkelig deilig å slippe å ha på falske løsvipper på konkurransen til helgen. Og hvis jeg steller godt med dem kan det være jeg har så fine vipper de neste 6 ukene. Jeg har kjøpt et vippeserum og rens som Rockin´nails and beauty selger, så jeg håper at det gjør susen.

 

Har du prøvd å legge på vipper?

xoxo

———————————————————————————————————————————————
 

Yesterday, i was in the salon from 9:00 to 15:00 to get my lashes and nails done.
 This is actually the first time I´ve put on lashes. 
Simply because I usually son´t think it looks so pretty and because I want to spare my lashes. 
But now that I had the opportunity, and many competitions ahead of me, I decided to try! 
I said I didn´t want them so much longer than my own, 
and I wanted them to follow my natural arch.

And as usual Rockin´nails and beauty deliver or as ordered! After 2.5 hours, 
both eyes were done, and I was very pleased. Once you see it, it's very unusual, 
but after a few minutes you forget that they are on haha! Same day it felt a little sore,
 but today it is no problem. I do not notice that they are there, 
and it is not uncomfortable to brush them or anything.

It's going to be real nice to not have to wear false lashes on the competition this weekend.
 And if I take good care of them, I`ll have such fine lashes the next 6 weeks.
 I bought a lash serum and cleanser that Rockin'nails and beauty sells, 
so I hope it does the trick.

Have you tried putting on lashes?


 

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg