START HERE ,GO ANYWHERE


PHOTOS FROM GOOGLE

I dag har jeg hatt min aller første kjøretime! Jeg har kjørt veldig mye…automat bil. Men kun kjørt manuell bil to ganger før! Ingen har jo manuell bil om dagen…Typ hele familien min har el-biler nå, haha. 
Det er veldig kostbart å ta lappen, så det har tatt en del år før jeg fikk kommet i gang, men bedre sent enn aldri! Jeg synes det var både skummelt og supergøy!

Det er godt å være i gang, og satser på at jeg lærer fort!

 

Today, I had my very first driving lesson! I have been driving a lot before, but only with an automatic car. I´ve only driven a manual car twice. 
It is very expensive to take the driving license, so it´s taken a couple of years for me to get started, but better late than never.
It´s good to have started. and I hope I´ll learn fast!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg