STRETCH

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

PHOTO BY HELENE SPILLING // NAILS BY ROCIN´NAILS AND BEAUTY

Jeg holder fortsatt på å gå gjennom bilder fra denne photoshooten, men bildene kommer etterhvert! 

Nå er jeg endelig hjemme etter en lang dag med mye rydding, og trening. Vi har hatt en privattime med treneren vår Trine, og deretter tøyet vi. 
Dere kan se en av fleksibilitets øvelsene jeg gjør på @legactions. Jeg har som mål å komme meg ned i spagaten igjen, men det er jaggu ikke lett! haha
Jeg synes det er så grusomt å tøye de øvelsene man er stivest i… men det blir bedre ganske fort dersom man er flink til å tøye regelmessig! Det er derimot veldig  gøy å tøye når man har blitt litt myk, spør du meg!

 

Er du flink til å tøye?

xoxo

——————————————————————————————————————————————

​I am still working on the photos from this photoshoot, but be patient, it is coming very soon!

I am finally home after a long day. We have had a private lesson with our latin trainer Trine, and after that we stretched out.
You can see one of the flexibility exercises I do on Instagram @legactions. I have a goal, which is getting back down in a split! But that ain´t 
just easy.. haha! I think it is so boring and painful to stretch the ways you aren´t very stretchy… but it gets better very fast if you stretch a little bit every day.

And when the worst part is over, stretching is so much fun and relaxing, if you ask me!

 

Do you stretch?

xoxo
 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg