LATE RIDE HOME

I går ble dagen plutselig veldig lang! Den begynte rolig med at jeg sov litt frempå, men deretter var der full gass!

Klokken 15:00 var det duket for PT time med Christer, og kroppen føltes knallbra! Det ble økninger på flere av øvelsene, og jeg er kjempefornøyd med hvor fort kroppen tar til seg teknikk, og blir sterkere. Ekstra gøy er det med en så motiverende PT! Er skikkelig gira, og blitt bitt av basillen igjen!

Det blir dessverre ikke en ny time før etter konkurransen neste helg, men jeg skal kjøre en økt selv, samt legge ned hatt arbeid i dansetreningen.

Apropos dansetrening. Etter PT time dro jeg i strålende humør avgårde til Drammen for å ha fellestime med en utenlandsk trener vi ikke hadde møtt før,men vi ble ikke skuffet!

Timen skulle i utgangspunktet vare 2 timer og 15 min, som er ganske lenge i strekk. Men selv om han var forsinket ca 35 min…holdt vi på i nærmere 2 timer og 45 min, i strekk! Valuta for pengene fikk vi i alle fall! Og vi følte vi lærte masse! Han var inspirerende, morsom, og ikke minst flink.

Selv om det var vanvittig bra timer, var jeg rimelig utslitt på slutten av dagen. Så da vi etter treningen endte opp på en sportsbar mens vi ventet på toget, endte jeg henslengt i en stol med boka mi, mens gutta spilte biljard, haha.

Klokken 22:35 gikk det heldigvis et tog hjem til Lillestrøm!

Hvordan var din gårsdag?

Xoxo

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg