DOWN BY THE RIVER

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA  OLYMPUS DIGITAL CAMERA
PHOTOS BY HELENE SPILLING // NAILS BY ROCKIN´ NAILS AND BEAUTY // JACKET FROM TALLY WEIL // BAG AND RINGS FROM GLITTER // PANTS FROM H&M // SHOES FROM NIKE (FOOTWAY)//

 

Her er bildene fra photoshooten jeg hadde med Helene for en liten stund siden. Dere kan se bloggen hennes HER! Det som var ekstra morsomt med denne photoshooten var for det første at vi prøvde ut den nye linsen til Helene, og jeg digger hvordan den gjør bildene! I tillegg gjorde lyset at håret mitt så skikkelig rødt ut! Det er ikke redigert. Og sånn er det jo ellers også, så i mørkt/lite lys, ser det skikkelig mørkt ut, nesten helt sort når jeg lager dansehår! Men i lys ser det skikkelig rødt ut! Mens i noen vinkler og lys ser det nesten lilla ut… Fargen heter Black Currant, som betyr solbær, og jeg digger den! Men så kommer de triste nyhetene….de har slutta å produsere den!!! Jeg er så lei meg! Hadde endelig funnet en farge jeg likte skikkelig godt…

så da er spørsmålet: skal eg prøve å finne en ny, lignende, prøve noe annet, eller gå tilbake til mørke brunt?

Hva synes du?
 

xoxo

—————————————————————————————————————

Here are some pictures from the photoshoot I had with Helene a little while ago. 
You can see her blog HERE! 
It was so much fun with this photoshoot, firstly because we tried out Helene`s new lens,
 and I love how it makes the pictures! In addition, the light makes my hair look really red! It is not edited.
 And so it is otherwise as well, so in dark / low light, it looks really dark,
 almost completely black when I make dance hair! But in bright light it looks really red!
 While in some angles and light it looks almost purple... the colour is called Black Currant, and I love it! 
But here comes the bad news .... 
they have stopped producing it !!! I'm so sad! I had finally found a color I love ...
So then the question is: I'll try to find a new, similar colour, try something else, or go back to dark brown?
What do you think?
xoxo

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg