FEELING FRESH

  

Som noen av dere kanskje har fått med dere har jeg fått meg jobb på fresh, i tillegg til at jeg trener der! Jeg har så langt kun hatt en vakt alene, men begynner for fullt i august, så da er et bare å komme å trene dere! I går var jeg der å trente selv, og det var en god trenings dag! Jeg følte at jeg hadde skikkelig god kontakt med kroppen. Dermed følte jeg at jeg klarte å presse meg godt, i tillegg til at jeg hadde en lang god uttøyingsøkt etterpå. 
                                                      
Prøvde meg på en litt annerledes hårfrisyre på trening i går, og den var faktisk veldig praktisk, haha! Slapp liksom at håret festa seg til ryggen når jeg ble svett. Selv om Sverre sa jeg ligna litt på Drogo fra Game of Thrones haha. 

I dag skal vi trene standard når Sverre er ferdig på jobb, så frem til det skal jeg bare hvile den støle kroppen min, og spise.

 

Hva skal dere i dag?

 

xoxo

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg