SUMMER DANCE CAMP

Da har jeg fått samlet sammen en del bilder fra Summer Dance Campen vi var på i Danmark forrige uke. Det er en fantastisk camp, men utrolig mange gode trenere og hyggelige mennesker. I tillegg er campen en flott mulighet til å snakke med danse venner man ikke ser så ofte, i tillegg til å få seg nye venner. Campen er ganske tung både fysisk og psykisk etterhvert, men også en utrolig sosial plass med mye moro! På den første raden med bilder under ser dere blandt annet et par bilder fra den årlige festen sammen med alle danserne og trenerne, noe som er kjempegøy. Slike type fester er right up my alley, for alle danser jo! Kjempegøy! 

På bilderaden over ser dere blandt annet et selfie der jeg har armen i tørkle..det kom av at håndleddet mitt fikk seg en skikkelig smell og legevakten regnet med at jeg hadde forstuet den skikkelig, dermed fikk jeg beskjed om å holde den helt i ro. Men heldigvis ble det bedre, gradvis, men relativt fort! Men det så veldig mye værre ut enn det var haha, så ut som jeg hadde brekt hele armen jo, så ikke rart at mange ble litt sjokka da jeg kom gående med armen slik. 

 

Under ser dere et bilde fra showdansen vår, som vi vant andre år på rad!! #teamNorway&Sweden . jeg skal se om jeg klarer å få lasta opp video her!! 
Showdansen lager vi fra mandagen av på kvelden etter all treningen, og den fremføres torsdags kveld, der alle land/lag fremfører sin dans. Det var helt vanvittig moro å lage den med det flotte laget vårt, og helt faktastisk å stikke av med seieren nok et år, det er så gøy å få det til sammen. Under er flyet vårt,  #SAS 

Noen av høydepunktene fra campen, er selvsagt privattimene. Under ser dere et par bilder fra timene. SÅ lærerikt og gøy, men også vanskelig, så vi har masse å øve på fremover.
              

              

              

Konsentrerte er vi i alle fall! haha. Det er en fotograf som løper rundt og tar bilder hele tiden, så de tre siste er det han som har tatt.

Summer Dance camp i DK er definitivt en av favorittene våre, og vi gleder oss allerede til neste år. Nå er det en periode med mye trening, før vi starter konkurranse sesongen i august!

 

Har dere noen camper eller turer dere pleier å dra på årlig?

 

xoxo

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg