RT LOVE

Russetiden gikk over så utrolig fort, og det er allerede et stort savn. Vi hadde det så sinnsykt gøy! Nå har “virkeligheten” inntruffet igjen og det er eksamensperiode så det holder!! Det er blandt annet derfor jeg ikke har blogget i det siste. Jeg har allerede hatt to eksamener, og neste uke kommer den siste skriftelige i tillegg til to vippeprøver…travelt.. I går hadde jeg biologi eksamen, og det var skikkelig stress. Ble ikke helt ferdig engang, pga tidsmangel. Håper på at det gikk bedre en det føltes ut. 

Det er helt sjukt at vi snart er ferdige på skolen, og folk kommer ti å bli spredt for alle vinder.. Nå gjelder det å komme seg gjennom de siste prøvene i en bit, så er NM og sommer rett rundt neste sving. I tillegg håper jeg å få tilbragt masse tid med de flotte vennene jeg har fått her. 

Det har vert en période med hard trening og mye lesing, så i går kom feberen inom en tur…veldig kipt… SÅ jeg håper virkelig det går over i løpet av dagen. men det er veldig viktig å høre på kroppen!!!

Ønsker alle en superfin lørdag!

xoxo

1 kommentar
    1. Flotte bilder! ser ut som du har kost deg i Russetiden i hvertfall 😀
      Kjedelig med alt eksamensstresset nå tenker jeg. Ønsker deg lykke til på de siste du skal ha, og en god helg videre ^^

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg