50 YEARS YOUNG

På mandag har min fantastiske mamma bursdag, og blir faktisk 50 år! Spør du meg så virker hun ikke 50 i det hele tatt!! Hun er den snilleste, godeste, kuleste, hippeste, morsomste og beste mammaen noensinne! Vi åpnet feiringen med litt dans for hele 47 stk! Det var sååå kosli å se alle igjen! Noen er det veldig lenge siden jeg har sett, og noen av dem har så og si aldri sett oss danse, så det var veldig gøy å få vise litt til dem!

Feiringen gikk på skinner, og det var en utrolig kosli dag! Nå chiller jeg hjemme med ei av besteveninnene mine Siri, mett og god, og veldig trøtt haha. Tid for en rolig kveld før det bærer tilbake til Oslo i morgen..

 

Håper alle har hatt en superduper lørdag!

 

xoxo
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg