THE FABULOUS FEELING

Dagen før EM var vi på det meste 5 jenter på rommet til veninna mi Helene og fiksa håret vårt – så kosli! Jeg var så heldig at jeg fikk hjelp av ei russisk jente som heter Anastasiia. Hun er veldig flink med hår, så at hun tok seg tid til å fikse meg var veldig snilt. Hun sa hun var litt trøtt så hun kom til å lage noe enkelt….”enkelt” du liksom! Hun satt i sikkert nærmere 2 timer å fiksa ned til siste detalj! Men joda, “dette er jo enkelt? Dette er enkelt synes jeg..” haha, så vi andre ble jo litt sånn…åja..lett ja…hahah. Uansett var det utrolig snilt og jeg ble sååå fornøyd! Jeg såv jo så forsiktig at det halve kunne vært nok, var jo så redd for å ødelegge det.

Hun brukte faktisk ikke noe hårgele i det hele tatt, utenom til å feste glitteret. Bare hårspray. På toppen har vi kreppa håret, så forma hun det med hendene sine i de “stripene”. Det var skikkelig trist å vaske det ut, men heldigvis tok jeg mange bilder av det!

 

Hva synes dere om håret?

xoxo

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg