SUN IS UP

Endelig er solen oppe, og temperaturene er jo bare rett og slett helt nydelige!! Endelig kan jeg kanskje å litt farge, så slipper jeg å blende folk haha (neida, joda)

I dag hadde jeg min siste vurdering i norsk muntlig, og fikk 5! Så det må jeg vel si meg fornøyd med! På den negative siden har jeg veldig store smerter i min vestre hofte, og benet svikter. Jeg sliter jo litt med at bekkenet henger seg opp, noe som ikke er farlig, men veldig vondt. Denne gangen har det nok litt sammenheng med at jeg både har hatt veldig hard, i tillegg til at jeg presterte å tråkke over slik at jeg falt så lang jeg var på vei ned bakken fra huset mitt. Såe ja, haha, jeg ble egentlig bare liggende noen sekunder i sjokk og kjente etter om jeg hadde vondt noe sted. Jeg falt heldigvis veldig “riktig” så det var ikke spesielt vondt, men jeg tror jeg på en eller annen måte landet/slo bekkenet på en måte slik at det skled ut i en posisjon hvor det låste seg..Så siden det har jeg halta litt, men i går ble det veldig mye værre og jeg har halta skikkelig siden da. Så i dag skal jeg til kirporaktor før treningen, og jeg ber om at han klarer å fikse meg, og at det ikke er noe annet som er galt. 

Enn så lenge skal jeg spise, nyte sola og kanskje vaske og rydde litt hjemme.

Hva gjør dere i dette deilige været?

 

xoxo

 

1 kommentar
    1. Ja, det er helt nydelig vær ute. Også den herlige temperaturen! skal selv ut i solen nå, etter å ha gjort mye på to do listen inne ^^
      Håper hoften blir bedre da ;o

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg