FLORAL INSPO

Da var jeg i gang med å lage flere sett med falske negler, woho! Jeg har også fått litt interesse at noen andre kanskje kunne tenke seg et sett. Det synes jeg er veldig hyggelig, så jeg tenke å lage en del sett mens jeg først var i gang. Så jeg ble ferdig med tre sett på en kveld. Neglene over er vel strengt tatt ikke så mye å skryte av siden det strengt tatt bare er lakkering og klistremerker…men jeg synes egentlig de ble veldig pene! Fremover tenkte jeg kanskje å male mønster selv også! Stuebordet ser ut som er verksted mens jeg holder på, men sånn blir det alltid mens jeg er i gang med et prosjekt haha. 

Hva synes dere om neglene?

 

xoxo

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg