BLACK // GREY // WHITE

I går var jeg på Strømmen storsenter for å hente den flotte premien jeg og Lisa vant her om dagen, nemlig vert vårt sett med Calvin Klein undertøy fra #Audsundertøy! Først presterte jeg å bruke typ 30-40 minutter på å lokalisere butikken (ikke spesielt kjent på strømmen enda..) men da jeg endelig fant butikken fikk jeg hentet disse digge settene!

Dette settet selger utrolig fort så det var ikke mange sett igjen. For det første var toppen i small veldig smal, så selv om den strengt satt passet best i størrelse, syntes jeg den dekket for lite, at meg tok M i toppen. I tillegg ville vi begge egentlig ha grått, men som vanlig forelsker jeg meg i sort haha. Dessuten var det nesten kun svarte sett igjen. Men jeg fikk tak i et grått sett til Lisa men med en bokser truse i stedet for string.
Har uansett ikke planer om å klage på noe når jeg får komme inn i butikken å få med meg to gratis sett med deilig, fint Calvin Klein undertøy!! 
 

Uansett tusen takk til Auds undetøy, for en fin premie og god hjelp i butikken!!

 

xoxo

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg