MAKE-UP INSPO

Beklager at jeg ikke har blogget de siste dagene! Vi har hatt ei beinhard treningshelg i latin, og da jeg kom hjem var det å gjøre litt norsk før det var rett i seng!

I dag hadde vi egentlig tenkt å trene standard, men kroppen sier at den trenger en dag fri. Så nå skal Sverre og jeg se på Game Of Thrones woho!! Før jeg må gjøre norsk sikkert resten av dagen.. men men.

EM nærmer seg sykt fort og jeg gleder meg! Over ser dere noen bilder fra Pinterest av noenmakeup looks! Jeg tenkte jeg skulle prøve noe litt annerledes til EM når det gjelder sminke, kanskje noe lignende en av de over. Kjolen min er turkis så jeg har prøvd å plukke ut noen looks som kan passe enten slik de er, eller med litt farge-endring.

 

Hvilken likte dere best?

 

xoxo

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg