MY CALVINS


PICTURES FROM PINTEREST

I dag morres fikk jeg plutselig en melding av ei av besteveninnene mine: “Me vant!”, og første tanken min var “What??? Jeg vinner da aldri noe som helst?” 
Men jaggu gjorde vi det! Og vi vant nemlig hvert vårt sett My Calvins fra Calvin Klein!! Dette settet har jeg ønsket meg sååå lenge! Så det var en veldig gledelig nyhet å våkne til! Jeg ønsker meg settet i enten grått eller hvitt, siden jeg har så mye svart fra før. Dette var altså en instagram konkurranse fra @audsundertoy som jeg tagget Lisa i, så utrolig gøy! Over har jeg laget en liten inspirasjons-collage, jeg er såå fan av dette fine undertøyssettet.
                                                                                         Dette blir en favoritt på late søndager!!

Jeg skal prøve å få hentet settene allerede i morgen før fargene og
størrelsene blir solgt ut! Jippi! 

 

 

Noen av dere som pleier å ha vinner-lykke?

 

xoxo
 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg