KEEP ON WALKING

Jeg mente å publisere dette i går, men siden nettet hjemme svikta kommer det nå!

I dag har vært en ganske lang og hard dag , men en veldig bra dag. Startet med full skoledag, så ca 1 time dans, og så 1 time styrke og utholdenhet.
i tillegg til dette går jeg jo overalt, så det blir en del skritt i løpet av dagen! Og i følge klokken min har dagen vært som følger:

Gått ca 8 km.

Kalorier.

Intensive minutter per uke.

Etasjer i løpet av dagen.

Skritt i løpet av dagen. Og dette er utenom dansingen, hvor jeg tok av klokken.

På styrke og utholdenhetsøkta følte jeg at jeg klarte å presse meg, og jeg klarte å ligge på ca 190 i puls i de 4 minutters intervallene. 
Det er veldig veldig hardt og trene med Patrick, men ikke minst motiverende, bra og gøy! Vi er som regel svette, støle og smilende når 
vi er ferdig med en økt med Patrick! Gleder meg til neste uke! I mellomtiden skal vi gjennomføre en økt på egenhånd.

Alternativ trening er super viktig for å kunne holde i dansen! Det er en av hovedgrunnene til at vi har inngått et samarbeid
med Patrick for å lage dette opplegget. Han har vært tidligere danser, så han vet mye om hva vi trenger!

Jeg synes det er utrolig vanskelig å pakke med meg nok mat til en hel dag, noe jeg må gjøre siden jeg er ute fra 8 til 9 nesten hver dag.
Dette krever mye planlegging hvis jeg ikke skal bruke veldig mye penger.
Men i dag vil eg si meg rimelig fornøyd med både trening og mat-inntak i dag, og da er jeg happy!

Hvordan får dere i dere nok bra mat i løpet av dagen?
Tips til mat som kan ligge i sekken hele skoledagen?
 

xoxo

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg