PREP DAY – PART 2


Sitter å blar tilbake på bloggen min til ganger hun har flettet meg til photoshoot.

Fredagen før konkurransen hadde jeg besøk av en veninne fra klassen min som brukte mange timer av fredagskvelden sin til å flette meg! Ufattelig snilt!
Hun har aldri fletta med gelé før, og jeg har aldri hatt denne typen hår på en konkurranse før – så dette var noe nytt for begge to.

Det tar lang tid å lage slike fletter som dansehår, siden man må være ekstra påpasselig på at håret hele tiden er stramt, sitter godt,
og at det ikke stikker ut noen småhår. I tillegg kan det være ganske så vondt siden geléen kan lage litt ekstra floker, og at håret er så stramt 
som det er! Vi brukte vel to/tre timer, med en liten matpause inni der. Tidkrevende og vondt – men så verdt det! 

“Man må lide for skjønnheten”

Etter å ha stramma det enda mer og fått i gelé og hårspray ble jeg superføyd! Sitter som støpt, og det er deilig å ha håret helt vekk mens det 
samtidig sitter ekstremt godt! Ingen fare for at det faller ut – og det er deilig. En ting mindre å bekymre seg for! Det er rart hvor mye håret
har å si for en konkurranse dag. Hvis håret liksom bare funker, er det en såå mye bedre start på dagen, enn om du må prøve å feile flere ganger.

Tusen takk til Céline for flettene! Sjekk innleggene fra konkurransen for å se ferdig resultat!

Les gjerne også DETTE innlegget som min danseveninne Helene har skrevet om danserens “look”

 

Ønsker alle en flott mandag – ny uke, nye muligheter!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg