BACK TO LIFE

Det var veldig godt å komme tilbake til skolen og trening i dag etter at jeg var på sykehuset i hele går. Det var veldig hyggelig å se alle igjen, fordi det føltes ut som jeg ikke hadde sett dem på evigheter. Dessuten var det hyggelig at så mange spurte hvodan det gikk – og det går fint med meg! Jeg har en del smerter, ja, men roer meg med at jeg vet hva det er og at det ikke er farlig slik det er nå. Jeg har til og med dansa i dag! ….Helt til blodåren min sprakk i armen… Absolutt ingen fare, bare veldig ubehagelig og blått! Sjekk ut instagram @ronjaostensvik for et nydelig bilde, hehe!

I dag har vi trent med den utrolig flinke, danske, treneren vår, Peter Stokkebroe. Han er så flink og inspirerende! Skulle ønske han kom enda oftere enn det han gjør. Jeg har desverre ingen bilder fra dagen, men skal se om jeg får mekka et i morgen. Nå tar jeg kvelden og gleder meg til en ny inspirerende dansedag i morgen, så får vi se om kroppen holder til konkurransen i helgen. Fingers crossed!!!!

 

xoxo

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg