COLD PACK

                    

Uansett hvor ille der ser ut, er det heldigvis ikke så ille! Jeg er plattfot i tillegg til at anklene mine får en del belastning via dansingen. 
Men her for noen uker siden sto jeg nok litt ugunstrig, så da jeg la vekt over foten føltes det ut som jeg tråkket over og ankelen hovnet opp.
Etter det har ankelen kjentes litt rar, og på trening på onsdag toppet det seg, så jeg dro til kiroprator på torsdag for å sjekke opp. 
Det er ikke noe veldig alvorlig heldigvis! Men jeg har fått beskjed om å teipe den opp for å avlaste litt i tillegg til at jeg har fått forbud mot høye
hæler i ca 2 uker… Litt upratisk, ettersom treningsskoene min også regnes som høye hæler haha! Men hun gikk med på at treningsskoene
fikk gå, så lenge jeg holdt meg unna de høye konkurranseskoene. Heldigvis er det en liten stund til neste konkurranse, så jeg har tid til å la den hvile litt.

Så fremover blir det treningssko og nedising etter trening en liten periode. Men forhåpentligvis er ankelen mye bedre etterpå!

Ha en finfin dag alle sammen! 
 

4 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg