HEY, I PUT SOME NEW SHOES ON

                             

                             

                             

Det sier seg kanskje selv at sko en en forbruksvare for oss dansere, og billige er de heller ikke.. Derfor er det veldig viktig å ta godt
vare på skoene slik at de varer så lenge som mulig! Det er over halvannet år siden jeg kjøpte konkurranse skoene mine, og de bruker 
jeg utelukkende på konkurranser! Dermed ser de fortsatt så godt som nye ut! Treningsskoene derimot, som blir brukt i studio så godt
som hver eneste dag har fått gjennomgå, og det var på tide å bytte dem ut. Så da jeg var i Danmark benyttet jeg sjansen og kjøpte nye sko,
både et par “konkurranse sko” hovedsakleig til trening, slik at jeg får trent i “samme” sko som jeg konkurrerer i. Det er viktig for å trene opp
riktig balanse. Men i tillegg kjøpte jeg et par lave, myke, deilige treningssko i leopard! Disse bruker jeg på en del egentreninger slik at
bena mine får hvile litt fra de høye hælene og trange sko..

Til nå har jeg faktisk nesten bare trent i konkurranse sko pga at jeg ville bygge opp en skikkelig god balanse i skoene, og øve i riktig høyde
i forhold til Sverre. Men med tanke på at jeg ønsker å danse i en del år til tenkte jeg at jeg burde passe enda bedre på føttene mine! De er 
så utrolig comfy! Så jeg må passe på at jeg trener i de høye skoene også!

Da var altså danse-sko-shoppingen over for en liten stund hvertfall. Jeg prøver å passe godt på dem ved å lufte dem etc, slik at jeg kan ha
dem lenge, ettersom jeg ikke vil bruke mer penger på det enn nødvendig…..seeelv om det er utrolig gøy med nye sko også!

Ønsker alle en super dag!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg