IN THE MAKING

Til neste år er tanken å få nye dansekjoler om økonomien strekker til!  Det gleder jeg meg sånn til!! Men først må det litt forarbeid til. Jeg holder på å lage en skisse av en ny latinkjole. Men først må jeg prøve å lage en modell…ikke så lett men jeg holder på, og her er resultatet så langt, og jeg må si at jeg er rimelig fornlyd ettersom det å tegne symetrisk absolutt ikke er min sterkeste side…

Uansett, den duger, og jeg er klar til å begynne å skisse på en kjole! 

 

Håper alle har hadde en flott jul i går, og har hatt en rolig, deilig første juledag!

Vi blogges! 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg