PREPARATION DAY 1 – Planning

Dag en av oppkjøringen vår mot German Open Championships! Selvsagt var det oppkjøring de forrige ukene også, men nå begynner siste innspurt. I dag var det standard som sto på timeplanen. Vi begynte å danse klokken 2, for å så ha en liten pause før jeg gikk i gang med nok en par i brudevals! Deretter var det på´n igjen med en aldri så liten økt med alternativ trening. Når vi har så lange og aktive dager som vi har nå, er det veldig viktig at vi får i oss nok mat. For min del er det veldig lett å “glemme” å spise nok. Tiden flyr liksom forbi før man får sukk for seg! Så jeg har skrevet meg en liten matplan for de neste to ukene. Det er både smart for økonomien samt for at man får i seg det man trenger.

Jeg er et skikkelig liste-menneske! Elsker lister, haha! Jeg skriver lister for alt mulig! Pakkelister, huskelister, handlelister, treningsplan, matplan, reiseplan, osv osv!  Uten lister hadde jeg aldri husket alt jeg skal gjøre.. Det er skikkelig hjelpsomt når man har en milliard ting å huske på. Spesielt om man har store reiser eller lignende og det er mye å huske å ta med (som vår reise til Tyskland om knappe halvannen uke) så begynner jeg gjerne med listen mange dager i forveien siden jeg som regel kommer på ting litt etterhvert.

Jeg anbefaler alle som har en tendens til å glemme ting, eller som sliter med planlegging å begynne å skrive lister! ^^ Jeg kommer nok til å starte på min pakkeliste til German Open ganske så snart.

Slenger med et bilde fra siste treningen vår i Haugesund tidligere i uken!

                                                   

                                                                                                     #Whysoserious 

Day one of our preparation towards German Open Championships! Certainly there were preparation the previous weeks as well, but now begins the last inning. Today ballroom on schedule. We started dancing at 2 am,  later we had a little break before I proceeded with another couple in the bridal waltz! We finished off with an alternative workout. When we have long and active days like we have nowadays, it is very important that we consume enough food. For my part, it is very easy to “forget” to eat enough. Time flies like past before you get to sigh out! So I’ve written a meal plan for the next two weeks. It is smart for the economy and that you drink and eat enough..

I am a real list-person! Love lists, haha! I write lists for everything! Package lists, memos, shopping lists, training plan, meal plan, travel plan, etc etc! Without lists I had never remembered to do everything .. It is really helpful when you have a billion things to remember. Especially if you have large trip or the like, and there’s a lot to remember to bring along (like our journey to Germany ) so I will start on my list many days in advance. 

I recommend anyone who has a tendency to forget things, or who struggle with planning to start writing lists! ^^ I will probably start on my packing list to the German Open quite soon.

Picture from our last practice in Haugesund earlier this week!

 

WISH YOU ALL A NICE DAY!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg