BERRY LOVE

Bærsesong!! elsk elsk elsk. 

     

     

Nå er både ripsbær, blåbær og jordbær i full blomst, og det er virkelig lite som kan måle seg med sommerfølelsen man får når man kan gå ut å plukke bær, spør du meg! I tillegg så er det såå godt og sunt! Jeg spiser MASSE bær, men bærene man kjøper kan ikke måle seg med de rett fra busken! Det er et supert alternativ til godteri! 

Dette er den siste dagen min i Haugesund for denne gang. Rart med det egentlig.. Det er alltid litt rart å dra herfra, for jeg vet at det er en stund til jeg ser venner og familie igjen, men jeg vet også at så snart jeg er tilbake i Lillestrøm er jeg kjempe gira på å trene masse og leve danserlivet for fullt igjen, det er tross alt det som er mitt drømmeliv. Lillestrøm har abolutt blitt mitt nye hjem og jeg føler meg hjemme der!I Jeg er heldig som har to steder som føles som hjemme! tillegg har jeg jo heldigvis Sverre med meg. Dessuten er Facebook og Skype helt genialt til å holde kontakten med folkene her i Haugesund til neste gang jeg kommer! 

Nå driver jeg å pakker sammen resten av tingene mine, og nærmer meg klar til å dra til Haugesund Lufthavn! 

 

Now blueberries, strawberries and all sorts of berries are in full bloom, and there is really little that can compare with summer feeling you get when you go out to pick berries, if you ask me! In addition, it is soo good and healthy! I eat LOTS of berries, but the berries you buy can not measure up to the ones right from the bush! It is a great alternative to candy!

This is my last day in Haugesund for this time, and I have mixed feelings about going back to go back to Lillestrom. I dread to leave home, but pleases me a lot to come back to Lillestrom! Strange really .. It is always sad to leave home, because I know it’s been a while until I see friends and family again, but I also know that as soon as I’m back in Lillestrom I fight geared up to train mass and live dancing life fully again, after all it is my dream life, and Lillestrøm has definitely become my new home! I addition, I fortunately got Sverre with me. Moreover, Facebook and Skype is genius to keep in touch with people here in Haugesund until the next time I come!

Now I run to pack up the rest of my stuff and I´m soon leaving for Haugesund Airport!

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg