MONDAYPEOPLE

Mandager kan være noe herk, men det er også en dag for nye begynnelser! Man trenger ikke et nytt år for å starte på ny! Hver dag er en sjanse for å leve et bedre liv, om det gjelder trening, kosthold eller noe helt annet!

Min mandag har bestått av pakking, trening, en henna-session og jobbing. Jeg jobber på Actic Haugesund, hvor jeg trives sinnsykt godt! Jeg fikk jobb som sommervikar der i fjor og siden det har jeg vert heldig nok til å få jobbe i ferier og ligende når jeg er hejmme i Haugesund. Jeg jobber som resepsjonist og instruktør, og har også hatt noen gruppetimer. Det jeg liker aller best med jobben, er at jeg møter så mange hyggelige mennesker! Det er så hyggelig når folk setter seg ned i resepsjonen før eller etter trening for å slå av en prat! Det blir mange forskjellige samtaler i løpet av en dag, noe jeg synes gjør arbeidsdagen mye hyggeligere!

                                                      
Jeg er så heldig som får jobbe med noe jeg liker å gjøre! Jeg er veldig opptatt av trening og er egentlig ganske avhenig. Trening burde oppleves som noe gøy! Slik at det kan integreres i hverdagen. Hvis jeg ikke trener blir jeg helt sinnsykt ratløs og nesten litt stresset. Jeg vet liksom ikke hvor jeg skal gjøre av meg og energien. Selv om en dag iblandt hvor jeg får sove lenge, ligge inne å se på serier og muligens sy eller tegne litt, er hjertelig velkommen etter en hard treningsuke!

                                                     

                                                                      Denne uken er mitt forsett å drikke masse vann!! 

 

Spør meg gjerne spørsmål så skal jeg prøve å svare på dem 🙂 🙂

Ønsker dere en flott mandag! 

 

Mondays can be a bother, but it is also a day for new beginnings! One does not need a new year to start anew! Every day is a chance to live a better life, if it comes to exercise, diet or something else entirely!

My Monday consisted of packing, training, a henna-session and work. I work at Actic Haugesund. I got a job as a summer temp there last year and since I´ve been lucky enough to get to work during the holidays. I work as a receptionist and instructor, and also had some group lessons. What I like best is that I meet so many nice people! It’s so nice when people sit down in the lobby before or after training to have a chat! 

I’m so lucky to work with something I like to do! I am very concerned with training and I´m kind of addicted. Training should be perceived as something fun! So it can integrated in your everyday life. Although one day among where I get to sleep late, lie inside watching series and possibly sew or draw a little, is most welcome after a hard week of training!

Wish you all a nice Monday!

4 kommentarer
    1. Hei utrolig fin blogg du har! selv er jeg også ganske opptatt av trening, og min store sommerdrøm er å klare å ta pullups før ferien er over for meg 🙂
      Klarer du pullups, og i såfall hvor lang tid tok det før du lærte det 🙂

    2. Malene Olsen:
      Hei Malene! Skal jeg si deg en ting, det er et av mine mål også denne sommeren! Jeg var veldig syk i vinter og mistet så og si alt av muskelmasse…Jeg tror vi skal klare dette før sommeren er over, det er bare å trene konsekvent. Gjerne på litt forskjellige måter, via nedtrekk, med stikk eller assistert pullup 🙂 Jeg holdt på store deler av sommer i fjord og da klarte jeg det nesten 🙂 Håper det var et greit svar! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg