PLAYGROUND

I går kveld ga lårene mine fint beskjed om at de hadde fått nok… så da var det bare å bade dem inn i MSM!!

Takket være den kan jeg heldigvis gå i dag, men det ble likevel bare trening av overkropp i dag pluss en liten gåtur, slik at lårene mine skal få restituere seg.

Her ute er det ikke noe treningssenter, men det er langt ifra en unnskyldning for å ikke trene! Selv trener jeg bare på treningssenter når jeg er hjemme i Haugesund, men i Lillestrøm trener jeg hjemme, i dansestudio, eller UTE!

Så i dag tok jeg og Sverre oss turen til en lekeplass rett i nærheten for å ha en aldri så liten treningsøkt! 


Strikken er en av mine beste venner i treningsverden! Den trener jeg med hver dag. Det er uendelig mange øvelser man kan gjøre med den og det er lett å bestemme hvor tungt du vil det skal være! Anbefales på det sterkeste! DENNE har jeg, og her er en annen litt billigere.

Jeg tenkte jeg skulle vise dere et par superenkle øvelser som er en del av min daglige treningsøkt med strikk, samt noen andre man kan gjøre nesten hvor som helst, f.eks på en lekeplass!. (Som sagt hovedsakelig overkropp i dag) Advarer mot nydelige ansiktsutrykk, mysing og fantastisk treningstopp (på hytta tar man det man har :D)

  
      

Trening og fine ansiktutrykk henger bare ikke sammen! hehe! 

Tidligere på dagen feiret vi en bursdag i familien, og da er det som vanlig er det alltid mye godt på bordet!

                               

Men det er tross alt både helg OG ferie!! 

Ønsker dere en forstatt god søndag!

 

Last night my thighs had enough … so I had to bathe them in MSM!!

Thanks to MSM I fortunately can walk today, but it was still only upper body training today plus a small walk, so my thighs shall recover.

Out here there’s no fitness center, but it is far from being an excuse to not exercise! I only train at the gym when I’m home in Haugesund, but in Lillestrom I train at home, in the dance studio, or OUTSIDE! So today Sverre and I went to a playground nearby, to have an ever so slight workout!

The rubber band is one of my best friends in the training world! I use it to work out every day. There are an infinite number of exercises you can do with it and it is easy to determine how heavy you want it to be! Highly recommended! 

I thought I’d show you a few super simple exercises that are part of my daily workout with elastic band and some other ones one can do almost anywhere, on a playground for example !. (That said mainly torso today) Warning, gorgeous facial expressions! Training and fine facial expressions does not fit together! hehe!

Earlier in the day we celebrated a birthday in the family, and then, as usual, there is always a lot of good stuff on the table!

 

1 kommentar
    1. kjempe fin blogg! kos deg masse videre i sommer! 🙂 gjerne besøk bloggen min klem<3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg