SUMMERDAYS

For øyeblikket befinner jeg meg på Melkevik, som ligger rett utenfor Haugesund, sammen med mamma, lillebror og kjæreste. Og selv om sommerværet ikke kom som bestilt, og bikinien fortsatt ligger i baggen, nyter vi noen fine dager. Jeg er her forøvrig uten kameraet så det blir litt bruk av instagram og mobil bilder om dagen. Jeg elsker å ha ferie her!! Det er så deilig å komme hjem og slappe av! Alle som bor alene vet at det er helt himmelsk å komme hjem til mamma! haha. Da setter man plutselig ekstra mye pris på alle mulige ting, som å komme hjem til ferdig middag, at sengen allerede er redd opp til deg, familietid osv.

Jeg har ikke mulighet til å reise mye hjem til Haugesund på grunn av en veldig travel og opptatt hverdag i Lillestrøm. Helgene våre består som regel av trening i Lillestrøm, eller av reiser for å trene eller konkurrere andre steder i landet eller utenlands. Men derfor er det også ekstra gøy å komme hjem! 

Dette er den lengste ferien vi har i sommer. Hele 12 dager! 12 dager med lite dans, mye alternativ trening og mye jobbing. Men denne helgen går det mye i avslapning, som kroppen gir beskjed om at trengs.. 

          

                                                               

Vi kjører båt, går tur og får mye besøk av familie. Borte bra men hjemme best!

Likevel har jeg store problemer med å få dagene til å gå opp. So many people to see, so many places to be and so many things to do! Men som jeg setter pris på det! Føler meg egentlig veldig priviligert som har “for mange” venner å være med på så kort tid! Det er jo egentlig bare helt fantastisk. Det er så hyggelig at venner og familie gjerne vil se og være med meg når jeg kommer hjem! Og jeg skulle gjerne hatt en dag til hver av dem, noe som desverre blir litt vanskelig,spesielt når man jobber i tillegg… Men jeg er evig takknemlig for at alle fortsatt er her for meg, det er ekte venner jeg har funnet meg 🙂

Ønsker alle en super sommer!

 

 

At the moment, I’m at my summerhouse at Melkevik, located just outside Haugesund, along with my mom, brother and boyfriend. And even though the summer weather did not come as ordered, and the bikini is still in the bag, we enjoy some nice days. I`m here without my camera so I´ll be using instagram and mobile pictures. I love spending my vacation here !! It’s so lovely to come home and relax here! Anyone who lives alone will know that it is absolutely divine to come home to Mom! haha. Suddenly you appreciate all sorts of things more, like coming home to dinner, a already made up bed, familydinners etc.

I do not have the opportunity to travel much home to Haugesund due to a very busy life in Lillestrom. Our weekends usually consists of training in Lillestrom, or of traveling to train or compete elsewhere in the country or abroad. But therefore it is also extra fun to come home!

This is the longest vacation we have this summer. Full 12 days! 12 days with little dancing, a lot of alternative training and a lot of work. But this weekend is dedicated to relaxing! My body tells me that is needed ..

We go out with the boat, go hiking and get a lot of family visitors. There is no place like home!

Still, I have great difficulty having time for everything.. So many people to see, so many places to be and so many things to do! But I appreciate it so much! It’s so nice that friends and family would like to see and be with me when I get home! And I would have liked a day with each of them, which unfortunately becomes a bit difficult, especially when I´m working as well … But I am eternally grateful that everyone is still here for me, I have found real friends 🙂

Wish you all a great summer!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg