ABOUT

Mitt navn er Ronja Østensvik, jeg er 20 år og kommer fra Haugesund. I August 2014 flyttet jeg til Lillestrøm for å satse på sportsdans, som jeg driver på toppidrettsnivå sammen med min dansepartner og kjæreste Sverre. Jeg trener som regel 6 dager i uken og er lidenskapelig opptatt av det jeg driver med.

Jeg jobber som lærervikar på ungdomsskole samt som danselærer hos LSKdans. Etter jobb drar vi i studio eller på treningssenteret. Dagene går som regel med til jobb og trening, men det trives vi med! Vi har begge to jobber i tillegg til diverse private oppdrag for å finansiere dansingen vår, i tillegg til alt annet. 

Vi er Norgesmestere i U21 10-dans i 2015/2016, og i år vant vi bronse medalje i voksen elite standard. 

Jeg blogger om min hverdag som toppidrettsutøver innen dans, og alt jeg driver med på fritiden!

Du kan kontakte angående samarbeid, danseoppdrag eller annet på
-Email: [email protected] 

Via vår Facebookside: https://www.facebook.com/legaction/?ref=aymt_homepage_panel 

-Via DM på Instagram @ronjaostensvik eller @legactions

 

 

My name is Ronja Østensvik, I’m 20 years old and I come from Haugesund. In August 2014 I moved to Lillestrøm to focus on ballroom and latin dancing, I am an elite dancer, and dance together with my partner and boyfriend Sverre. I usually train 6 days a week and I am passionate about what I do.

My everyday life consists mainly of dance, job and different training. Beside that, I am a very creative girl who loves to try new things and I`m doing a lot of different things you will find out if you follow my blog!  I am working at a school, and I am teaching dance to kids in our club. Both Sverre and I have two jobs each, in addition to private shows, lessons etc, to be able to finance our dancing and everyday life. 

​We are Norwegian champions in U21 in 10-dans in 2015 and 2016. And this year we won the bronze medal in Adult Standard, in the Norwegian championship. 

I am blogging about my everyday life as a dancer, and everything else I do!

​You can contact me about questions, cooperations or hiring on: 

-Email: [email protected]

-Facebook: https://www.facebook.com/legaction/?ref=aymt_homepage_panel

-DM on Instagram : @ronjaostensvik or @legactions

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg